Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

sos ΕΡΓΑΣΙΕΣ στους τεχνολογικούς αξόνες!!!


 • Εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης
 • Προστασία της γνώσης που προκύπτει από την έρευνα. Πατέντες. 51
 • Εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας. Μεταφορά της τεχνολογίας από σημεία που παράγεται. Διαδικασίες και προϋποθέσεις για τη μεταφορά.
 • Χρειάζονται ραγδαίες ή προοδευτικές αλλαγές ; Είναι δυνατός ο έλεγχος ;
• Ηθικές επιπτώσεις από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Πολιτιστικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές αλλαγές.
• Έρευνα για προστασία και συντήρηση του περιβάλλοντος για προστασία της ζωής, παράλληλα με τις παραγωγικές διαδικασίες που επίσης απαιτούνται για τη συντήρηση της ζωής.
 • Διαφορετικοί πολιτισμοί, διαφορετικές τεχνολογίες. Η εποχή της πληροφορίας που δημιουργεί νέο τρόπο παραγωγής και ζωής.
 • Ιατρικές τεχνολογίες και πρόοδος στις ιατρικές υπηρεσίες.
• Σχεδιασμός και διαχείριση οικοσυστημάτων
• Συντήρηση, μετατροπές, και ανακαίνιση κατασκευών Κλπ.
• Την ταχύτητα της διάχυσης των τεχνολογικών ανακαλύψεων στο σύγχρονο κόσμο. Από τη στιγμή κάποιας ανακάλυψης σε εργαστήριο μέχρι το να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής ήταν 30 χρόνια μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή μιας ανακάλυψης στο εργαστήριο μέχρι να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής, είναι μικρότερο του έτους. Αυτό σημαίνει ότι παράγεται διαρκώς νέος τεχνολογικός εξοπλισμός που ενσωματώνεται στην παραγωγή με μεγάλες ταχύτητες, προκειμένου να χρησιμοποιείται από τις βιομηχανίες για να παραμένουν ανταγωνιστικές και βιώσιμες. Σημαίνει επίσης ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς στη νέα πραγματικότητα που δημιουργείται με μεγάλη ταχύτητα για να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να είναι και οι ίδιοι ανταγωνιστικοί. Η πραγματικότητα αυτή έχει επίσης μεγάλες επιδράσεις στην εκπαίδευση που θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις για να μην εκπαιδεύει «στο κενό».

Στο μάθημα της τεχνολογίας της Β' Γυμνασίου οι μαθητές πρέπει ...

Στο μάθημα της τεχνολογίας της Β' Γυμνασίου οι μαθητές πρέπει να κατασκευάσουν τη μακέτα μιας επιχείρησης, να αναλάβουν διευθυντικούς ρόλους για να τη λειτουργήσουν εικονικά. Απαιτείται, λοιπόν, να γνωρίσουν καλά τους χώρους μιας επιχείρησης, την παραγωγική διαδικασία, τις πρώτες ύλες που απαιτούνται, τα προϊόντα που παράγονται, την προώθησή τους και τους τρόπους διάθεσή τους, το προσωπικό που χρειάζεται, την τεχνογνωσία, τη συνεργασία ανάμεσα στους διάφορους τομείς της επιχείρησης κ.ά. Η παραγωγική διαδικασία από την πρώτη ύλη μέχρι το τελικό προϊόν με τη συμμετοχή των συντελεστών παραγωγής είναι σύνθετες έννοιες που χρειάζονται εικόνα για να γίνουν κατανοητές από τους μαθητές

στόχος Γ γυμνασίου!!!

Στόχος του μαθήματος είναι η σταδιακή "ανακάλυψη" από τους μαθητές, τόσο της ερευνητικής μεθόδου όσο και του περιεχομένου της γραπτής έκθεσης....έτσι θα γίνουμε..μικροί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ!!!

Ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ

http://users.sch.gr/kontaxis/mathimata/1401texnologiasynopsi.htm#_Toc378896547

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Ο διευθυντής παραγωγής συντονίζει και υλοποιεί το πρόγραμμα παραγωγής ώστε να παραχθούν προϊόντα υψηλής ποιότητας και μικρού κόστους παραγωγής. Κατασκευάζει δείγματα των προτεινόμενων προϊόντων. Σχεδιάζει τη γραμμή παραγωγής υπολογίζοντας τον απαιτούμενο χρόνο. Βελτιστοποιεί τη γραμμή παραγωγής όπου χρειάζεται. Εξετάζει όλους τους παράγοντες που επηρεάζον τη γραμμή παραγωγής. Καθορίζει το σύστημα ελέγχου στα κρίσιμα σημεία της γραμμής παραγωγής. Προγραμματίζει τη γραμμή παραγωγής και έχει την επίβλεψή της . Φροντίζει για την αυτοματοποίηση της παραγωγής. Εξασφαλίζει τις πρώτες ύλες και τον απαραίτητο εξοπλισμό. Επιλέγει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Φροντίζει ώστε η παραγωγή να είναι φιλική προς το περιβάλλον.

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Ο διευθυντής δημόσιων σχέσεων φροντίζει για την καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους μετόχους αλλά και τους εργαζόμενους. Φροντίζει για την καλή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και  καταναλωτές. Προβάλλει την επιχείρηση. Ενημερώνει τους εργαζόμενους σχετικά με θέματα που τους άφορουν. Διοργανώνει γιορτές και άλλες εκδηλώσεις για τους εργαζόμενους και φροντίζει για κοινωνικές παροχές (δωρεές, κλπ).