Αυτή η σελίδα δημιουργήθηκε με σκοπό τα παιδιά του 1ου Γυμνασίου Σητείας να μπορούν να δείχνουν τις κατασκευές τους και τον τρόπο κατασκευής τους. Kαι μην ξεχάσεις να ταΐσεις τα ψαράκια..!! Αν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο στη σελίδα γράψε μια λέξη κλειδί στην Αναζήτηση (πάνω δεξιά).
Αναγνώστες
Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015
Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015
sos ΕΡΓΑΣΙΕΣ στους τεχνολογικούς αξόνες!!!
• Εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης
• Προστασία της γνώσης που προκύπτει από την έρευνα. Πατέντες. 51
• Εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας. Μεταφορά της τεχνολογίας από σημεία που παράγεται. Διαδικασίες και προϋποθέσεις για τη μεταφορά.
• Χρειάζονται ραγδαίες ή προοδευτικές αλλαγές ; Είναι δυνατός ο έλεγχος ;
• Ηθικές επιπτώσεις από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Πολιτιστικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές αλλαγές.
• Έρευνα για προστασία και συντήρηση του περιβάλλοντος για προστασία της ζωής, παράλληλα με τις παραγωγικές διαδικασίες που επίσης απαιτούνται για τη συντήρηση της ζωής.
• Διαφορετικοί πολιτισμοί, διαφορετικές τεχνολογίες. Η εποχή της πληροφορίας που δημιουργεί νέο τρόπο παραγωγής και ζωής.
• Ιατρικές τεχνολογίες και πρόοδος στις ιατρικές υπηρεσίες.
• Σχεδιασμός και διαχείριση οικοσυστημάτων
• Συντήρηση, μετατροπές, και ανακαίνιση κατασκευών Κλπ.
• Την ταχύτητα της διάχυσης των τεχνολογικών ανακαλύψεων στο σύγχρονο κόσμο. Από τη στιγμή κάποιας ανακάλυψης σε εργαστήριο μέχρι το να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής ήταν 30 χρόνια μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή μιας ανακάλυψης στο εργαστήριο μέχρι να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής, είναι μικρότερο του έτους. Αυτό σημαίνει ότι παράγεται διαρκώς νέος τεχνολογικός εξοπλισμός που ενσωματώνεται στην παραγωγή με μεγάλες ταχύτητες, προκειμένου να χρησιμοποιείται από τις βιομηχανίες για να παραμένουν ανταγωνιστικές και βιώσιμες. Σημαίνει επίσης ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς στη νέα πραγματικότητα που δημιουργείται με μεγάλη ταχύτητα για να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να είναι και οι ίδιοι ανταγωνιστικοί. Η πραγματικότητα αυτή έχει επίσης μεγάλες επιδράσεις στην εκπαίδευση που θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις για να μην εκπαιδεύει «στο κενό».
Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015
Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015
Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015
Στο μάθημα της τεχνολογίας της Β' Γυμνασίου οι μαθητές πρέπει ...
Στο μάθημα της τεχνολογίας της Β' Γυμνασίου οι μαθητές πρέπει να κατασκευάσουν τη μακέτα μιας επιχείρησης, να αναλάβουν διευθυντικούς ρόλους για να τη λειτουργήσουν εικονικά. Απαιτείται, λοιπόν, να γνωρίσουν καλά τους χώρους μιας επιχείρησης, την παραγωγική διαδικασία, τις πρώτες ύλες που απαιτούνται, τα προϊόντα που παράγονται, την προώθησή τους και τους τρόπους διάθεσή τους, το προσωπικό που χρειάζεται, την τεχνογνωσία, τη συνεργασία ανάμεσα στους διάφορους τομείς της επιχείρησης κ.ά. Η παραγωγική διαδικασία από την πρώτη ύλη μέχρι το τελικό προϊόν με τη συμμετοχή των συντελεστών παραγωγής είναι σύνθετες έννοιες που χρειάζονται εικόνα για να γίνουν κατανοητές από τους μαθητές
στόχος Γ γυμνασίου!!!
Στόχος του μαθήματος είναι η σταδιακή "ανακάλυψη" από τους μαθητές, τόσο της ερευνητικής μεθόδου όσο και του περιεχομένου της γραπτής έκθεσης....έτσι θα γίνουμε..μικροί ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ!!!
Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015
Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015
Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015
Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015
Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015
Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015
Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015
Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015
Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015
Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015
Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015
Με το Edmodo στο σχολείο του 21ου αιώνα
Με το Edmodo στο σχολείο του 21ου αιώνα
https://www.youtube.com/watch?v=Zf5IePej46Q
Πως παραδίδουμε μια εργασία στο EDMODO
https://www.youtube.com/watch?v=Zf5IePej46Q
Πως παραδίδουμε μια εργασία στο EDMODO
https://www.youtube.com/watch?v=TAW0JwG0ybg
Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015
Αγυμνασίου παραδείγματα εργασίας με φωτογραφικό υλικό κατασκευής
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/51_aerostato.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/52_anthrakorixio.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/53_fotistiko.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/54_geranogefira.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/39_sidirodromikos_stathmos.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/40_anemogennitria.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/41_vioklimatiki_katoikia.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/42_alieutiko_skafos.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/43_apo_ton_anemomilo_stin_anemogen_.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/46_faros.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/44_gefira_riou_antirriou.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/45_Hlektrokardiografos.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/52_anthrakorixio.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/53_fotistiko.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/54_geranogefira.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/39_sidirodromikos_stathmos.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/40_anemogennitria.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/41_vioklimatiki_katoikia.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/42_alieutiko_skafos.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/43_apo_ton_anemomilo_stin_anemogen_.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/46_faros.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/44_gefira_riou_antirriou.pdf
http://www.irantousis.gr/01_TEXNOLOGIA_A!_TAKSIS/04_grapti_ergasia_a/45_Hlektrokardiografos.pdf
Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015
Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015
Οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των υπευθύνων σε μια επιχείρηση.
Πάτησε πάνω στον ρόλο σου για να βρεις πληροφορίες σχετικά με αυτόν.
Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Ο διευθυντής παραγωγής συντονίζει και υλοποιεί το πρόγραμμα παραγωγής ώστε να παραχθούν προϊόντα υψηλής ποιότητας και μικρού κόστους παραγωγής. Κατασκευάζει δείγματα των προτεινόμενων προϊόντων. Σχεδιάζει τη γραμμή παραγωγής υπολογίζοντας τον απαιτούμενο χρόνο. Βελτιστοποιεί τη γραμμή παραγωγής όπου χρειάζεται. Εξετάζει όλους τους παράγοντες που επηρεάζον τη γραμμή παραγωγής. Καθορίζει το σύστημα ελέγχου στα κρίσιμα σημεία της γραμμής παραγωγής. Προγραμματίζει τη γραμμή παραγωγής και έχει την επίβλεψή της . Φροντίζει για την αυτοματοποίηση της παραγωγής. Εξασφαλίζει τις πρώτες ύλες και τον απαραίτητο εξοπλισμό. Επιλέγει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Φροντίζει ώστε η παραγωγή να είναι φιλική προς το περιβάλλον.
Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ο διευθυντής δημόσιων σχέσεων φροντίζει για την καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους μετόχους αλλά και τους εργαζόμενους. Φροντίζει για την καλή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και καταναλωτές. Προβάλλει την επιχείρηση. Ενημερώνει τους εργαζόμενους σχετικά με θέματα που τους άφορουν. Διοργανώνει γιορτές και άλλες εκδηλώσεις για τους εργαζόμενους και φροντίζει για κοινωνικές παροχές (δωρεές, κλπ).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)