Αναγνώστες

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ Φώτο από πανελλήνιο διαγωνισμό






Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

sos ΕΡΓΑΣΙΕΣ στους τεχνολογικούς αξόνες!!!


 • Εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης
 • Προστασία της γνώσης που προκύπτει από την έρευνα. Πατέντες. 51
 • Εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας. Μεταφορά της τεχνολογίας από σημεία που παράγεται. Διαδικασίες και προϋποθέσεις για τη μεταφορά.
 • Χρειάζονται ραγδαίες ή προοδευτικές αλλαγές ; Είναι δυνατός ο έλεγχος ;
• Ηθικές επιπτώσεις από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις. Πολιτιστικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές αλλαγές.
• Έρευνα για προστασία και συντήρηση του περιβάλλοντος για προστασία της ζωής, παράλληλα με τις παραγωγικές διαδικασίες που επίσης απαιτούνται για τη συντήρηση της ζωής.
 • Διαφορετικοί πολιτισμοί, διαφορετικές τεχνολογίες. Η εποχή της πληροφορίας που δημιουργεί νέο τρόπο παραγωγής και ζωής.
 • Ιατρικές τεχνολογίες και πρόοδος στις ιατρικές υπηρεσίες.
• Σχεδιασμός και διαχείριση οικοσυστημάτων
• Συντήρηση, μετατροπές, και ανακαίνιση κατασκευών Κλπ.
• Την ταχύτητα της διάχυσης των τεχνολογικών ανακαλύψεων στο σύγχρονο κόσμο. Από τη στιγμή κάποιας ανακάλυψης σε εργαστήριο μέχρι το να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής ήταν 30 χρόνια μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή μιας ανακάλυψης στο εργαστήριο μέχρι να φθάσει προϊόν στον καταναλωτή σαν αποτέλεσμα της ανακάλυψης αυτής, είναι μικρότερο του έτους. Αυτό σημαίνει ότι παράγεται διαρκώς νέος τεχνολογικός εξοπλισμός που ενσωματώνεται στην παραγωγή με μεγάλες ταχύτητες, προκειμένου να χρησιμοποιείται από τις βιομηχανίες για να παραμένουν ανταγωνιστικές και βιώσιμες. Σημαίνει επίσης ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς στη νέα πραγματικότητα που δημιουργείται με μεγάλη ταχύτητα για να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να είναι και οι ίδιοι ανταγωνιστικοί. Η πραγματικότητα αυτή έχει επίσης μεγάλες επιδράσεις στην εκπαίδευση που θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις για να μην εκπαιδεύει «στο κενό».